2015. május 14., csütörtök

Málaga

A hajóra érkezésem másnapján szembesültem a ténnyel: a mikrofon állvány sajnos nem a legjobb, már akkor közölték a tényt, Málaga-ban kell majd megvennem. Jól van, ennek semmi akadálya. Legalább addig is sétálgatok. Ez az a város, ami az eddigiek közül a legjobban tetszik. Igaz, nem szokásos turista útvonalat jártam be. Már csak azért sem, mert a hangszerbolt nem épp azon található, meg már csak azért sem, mert az mp3 lejátszót le kellett cserélni egy újra. Szal egész sok tennivaló akadt a számomra. Mint mindig, most is a fényképezőgépemmel indultam el. Hátha látok valamit, ami megtetszik. És tényleg. 









A hangszerbolti eladó nagyon kedves, segítőkész volt. Kérdeztem, nincs e valami könnyűzenei zongora kottája. Nem volt. Viszont volt Bartók... A mikrofonállványt sikerült megvennem, most már nem rettegek, hogy a focicsapat nevű mikrofonom a földön landol (illetve a hajópadlón).



Egy kis keresgélés után egy kicsit nagyobb keresgélés. Végül meglett a bolt, ahol mp3 lejátszót árulnak. S mint aki jól végezte Olgát, elindultam vissza a hajóra. Időm még volt elég egy kis netezésre - szerencsére. 










Négykor jöttek az új vendégek. A nap hátralévő része hamar eltelt.