2015. május 11., hétfő

Cadiz

Elmondhatom magamról, hogy itt sem jártam eddig. Most eljutottam ide is. Egy csodálatos kikötő, felettébb gazdag történelmi háttérrel. Amiről most nem mesélek. A látogatásom viszonylag rövidre sikerült, már csak abból adódóan is hogy délben muzsik egy órát, előtte még nem voltunk kikötve, utána volt pár órácskám szabadon jönni-menni. Az elsődleges cél a SIM-kártya beszerzése a telcsimbe, viszonylag nagy sétálás után sikerült, Net nélkül, szal inkább csak sorban álltam itt is-ott is. A köztes időben séta az egyik boltból a másikig. Végezetül vissza a hajóra, hisz muzsika van öttől. 


Megérkezésünkkor ez a kis hajó állt a kikötőben velünk szemben. Gondoltam, átmegyek köszönni de mire odajutottam, addigra elindultak. Aki nem tudná: ennél a cégnél dolgoztam majd három évet.


Megérkeztem ide.









Pálmafák, napsütés, mi bajom lehetne?





 A székesegyház









 A székesegyház belül.














Itt nagyon szerethetik az orgonistákat, mert rögtön kettő is van!